Quis Pullum Numitorium Fregellanum, proditorem, quamquam rei publicae nostrae profuit, non odit?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Odium autem et invidiam facile vitabis. Ut necesse sit omnium rerum, quae natura vigeant, similem esse finem, non eundem. Quamquam tu hanc copiosiorem etiam soles dicere. Cur haec eadem Democritus? Duo Reges: constructio interrete. Commoda autem et incommoda in eo genere sunt, quae praeposita et reiecta diximus; Eam tum adesse, cum dolor omnis absit; Nos commodius agimus. Quis istum dolorem timet? Etsi ea quidem, quae adhuc dixisti, quamvis ad aetatem recte isto modo dicerentur. Verba tu fingas et ea dicas, quae non sentias? Vos autem cum perspicuis dubia debeatis illustrare, dubiis perspicua conamini tollere.
- Te ipsum, dignissimum maioribus tuis, voluptasne induxit, ut adolescentulus eriperes P.
- Nam Metrodorum non puto ipsum professum, sed, cum appellaretur ab Epicuro, repudiare tantum beneficium noluisse;
- Octavio fuit, cum illam severitatem in eo filio adhibuit, quem in adoptionem D.
- Virtutibus igitur rectissime mihi videris et ad consuetudinem nostrae orationis vitia posuisse contraria.
Praeclare enim Epicurus his paene verbis: Eadem, inquit, scientia confirmavit animum, ne quod aut sempiternum aut diuturnum timeret malum, quae perspexit in hoc ipso vitae spatio amicitiae praesidium esse firmissimum.
Aut, si nihil malum, nisi quod turpe, inhonestum, indecorum, pravum, flagitiosum, foedum-ut hoc quoque pluribus nominibus insigne faciamus-, quid praeterea dices esse fugiendum? Hoc dictum in una re latissime patet, ut in omnibus factis re, non teste moveamur.
- Nec tamen ullo modo summum pecudis bonum et hominis idem mihi videri potest.
- Minime vero istorum quidem, inquit.
- Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint.
- Quonam modo?
- Omnis enim est natura diligens sui.
- Bork
- Sed nimis multa.
- Bork
- Quis contra in illa aetate pudorem, constantiam, etiamsi sua nihil intersit, non tamen diligat?
Quid de Platone aut de Democrito loquar?
Quos quidem tibi studiose et diligenter tractandos magnopere censeo. A primo, ut opinor, animantium ortu petitur origo summi boni. Nos paucis ad haec additis finem faciamus aliquando;
Primum Theophrasti, Strato, physicum se voluit; Aliter autem vobis placet. Sin tantum modo ad indicia veteris memoriae cognoscenda, curiosorum. Quis est enim, in quo sit cupiditas, quin recte cupidus dici possit? Quare attende, quaeso.
Quo modo autem optimum, si bonum praeterea nullum est?